Vimmerbyfyllan!!!!

Min helg är planerad, det är jävligt tidigt att planera en helg 3 dagar i förväg, iallafall för mig.
Vad som ska hända på fredag kvällen brukar oftast bestämmas typ 5 i 6 på fredagen.
Så detta är sensation.

Fredag blir det harrys med Sanna - Shake it like never before. Karatefylla here we come.
Visste ni att dom pratar om oss i Sthlm? Eller inte mig kanske eftersom jag är hultsfredsbo, men jag räknar mig nästan lite som vby bo med faktiskt. Och där uppe, in the big city, pratar dom om Vimmerbyfyllan.

För det är så här, att bor man här, och ska gå ut och festa, så finns det inte så mycket att välja på, det är liksom Harrys eller, hmm , Harrys. Och på Harrys i vimmerby kan du redan innan räkna ut ungefär hur många slagsmål det kommer vara, vem som ska slåss med vem, och vilka som ska stå pptryckta i ett hörn o hångla.
Så för att ha kul på Harrys i vby måste man vara rätt så full, rätt så full är kanske en underdrift. Man super hemma eller på förfest tills man är så full så vingelgången sätter in. SEN går man till harrys, och fortsätter dricka. I Sthlm släpper dom inte in folk som är så fulla, dom släpper inte in folk som drabbats av Vimmerbyfyllan, Det gör dom här. Bara för att få in folket liksom, annars skulle Harrys vara tomt, i stort sett.
Så Vimmerbyfyllan i Sthlm = Redlöst full...

Iallfall , tillbaka till min helg.

På lördagen sen ska jag sätta mig på ett tåg och åka upp mot Jkpg. d'är ska jag dra min stackars bror runt i affärer o butiker o känna o klämma o grunna o jämföra och förhoppningsvis komma hem ett par tusenlappar fattigare och många skor och annat rikare. Dom röda SKA jag ha iallafall, BASTA!!!

Sen hem med kära bror som hyrt bil, och sen, ja sen ska jag vara lycklig över mina nya köp och bara ta det lugnt.
Om ingen har förslag på nåt att göra en lördagskväll - Någon???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback