Vena!!

Hamnade i Vena igår kväll, ihop med La o Jimmy. . Film o lite. Killen är märklig, snacka om personlighetsförändringar, i har haft diskussionen. Han säger att han nte gör det med vilje, att det bara blir.
Lite jobbigt är det allt ändå.
Blev iallafall Butterfly effect o halva Boondock saints ( stavas det så)

Sen sov vi, hela bunten.
Jag gillar verkligen inte att sova på soffor, det är verkligen inte min grej, speciellt inte om man ligger bredvid en människa som envisas med att sova på rygg. INTE mycket plats kvar kan jag säga.
Så slutade med att jag svärandes o frustandes vände på mig o la mig skavfötters med honom istället, bev lite mer sömn på det sättet.


Sanna baby, hade velat vara hos dig igår. Men på fredag, då jävlar.
Så håller vi tummarna för dig idag med, så jag har nånstans att smita sen. Norrköping är inte fy skit inte.
Tycker jag låter bra :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du får jämt vara hos mig sen:D

2007-09-14 @ 14:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback