Våldtäktsrundan!!

Har varit i Vimmerby idag, min snälla far tog butiken från 2 och framåt. Så har varit hos läkaren, sen vimmerby som sagt.
Har handlat igen *shame on me, ska ju inte handla förrän på lördag* , och fikat med Sanna, det var mys tycker jag.
och imorgon blir det Harrys med tjejen med, me likey a lot.
Lördag Jkpg som sagt.

Skönt att ha planerat vad jag ska göra i helgen , att någonting händer, annars hade jag blivit tokig av alla tankarna som snurrar. Och ingen att analysera med, it suchs pretty hard. Så därför ska jag sysselsätta mig så mycket som möjligt så jag inte har tid att tänka.

Mmm låter som en bra plan.

Så snart kommer J o S hit , så ska vi ut o promenixa , våldtäktsrundan blir det.
Inte helt fel det inte !!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback