Mycket nu!!

Okey, nu är det mycket.

Pga regn i tisdags blev det ingen speedway, det ställdes in klockan 20.00, så den ska köras idag. Pappa kan inte vara där idag, så jag har fått förfrågan om jag kan köra resultatet på storskärmen.

Träning med C idag, borde verkligen träna.

Och nu har jag fått förfråganom att jobba ikväll, tur&retur till Södertälje, köra Jetpak expressbud. Det är rätt bra pengar för att köra lite bil.

Speedwayen valdes bort snabbt för förmån för träningen, men nu då?
Vill/behöver träna, ska iofs träna både fredag o lördag, men ändå, C vill ha med mig, och jag förstår honom.
Bara 11 dagar kvar på mitt träningskort och man kan säga allt annat än att jag utnyttjat det till fullo.
Men vet inte hur jag ska göra ändå, som sagt, jobb är jobb och pengar är pengar :S

WTF, vad ska jag ta mig till?
Torsdagar brukar vara händelselösa, varför händer allting samtidigt för ???

Kommentarer
Postat av: Dynge

det är bara 10 kvar

2007-09-20 @ 16:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback