Massa tomt prat!

Sitter här hemma och väntar på att klockan ska gå så man ska åka ner till jobbet, vilket är typ , hmmm snart!!

Ska bara jobba till mellan 3 o 4 iofs ,, sen blir jag avlöst. Sätta sig i bilen och styra mot Lkpg.
För eftersom jag är en så otroligt snäll dotter så ska jag hämta pappa där, som kommer från en tvådagarsutbildning i Sthlm, han samåker med två kollegor från Tranås, men i Lkpg går deras vägar åt olika håll.
Om man tycker jag är snäll idag, då ska ni bara veta hur snäll jag var igår, när jag körde upp pappa dit, eller ja, jag körde inte upp, det gjrode han, men jag tog hans bil och körde tillbaka till Hultsfred med den. Men klockan var faan 5 på morgonen när vi åkte. Och jag somnade inte förrän 2, gissa hur pigg jag var under gårdagen!

Idag ska det tas itu med en del med, ser ju inte fram emot det, men hey, whats mine is mine.
Har inte bestämt mig hur det ska göras än dock. Ringa är ju bäst egentligen , om man nu får svar  från andra sidan telefonen. Sms är ju det fega valet, men också det som är störst risk att få svar. Dock är det större chans att få svar som inte är OK om ni frågar mig.
Jaja, vi får väl se hur det löser sig.

Blir en lugn helg nu iallafall, ska bli skönt faktiskt, riktigt skönt :D

Kommentarer
Postat av: Dynge

vad var det för samtal??? :P

2007-09-29 @ 11:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback