Hur gick det här till??

Sedan igår har min skogarderob fått utökning. Med , SEX PAR SKOR, det är mycket, till och med för att vara mig är det mycket på så kort tid. Men dom var fina , och fina skor gör mig lycklig. Iallafall för korta stunder. 


Har även insett att jag har VÄÄÄÄLDIGT mycket sjalar, hängde upp alla igår, på en sån där smart sjalgalge från Ikea, jag hade verkligen ingen aning om att jag hade så många sjalar, se där se där. . 



Så just nu är jag en lite gladare o mycket fattigare Elin.
Allt är färdigt inför Js födelsedag nu med, bara inslagningen kvar. Det får bli till veckan :P

 


Kommentarer
Postat av: Dynge

jag är jätte chockad stumpan :P
men du trivs ju med att ha massa skor och köpa skor så varför inte ;)

2007-09-30 @ 19:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback