Förberedelser o små avslöjanden :D

Om 20 minuter blir jag avslöst, då är min arbetsdag slut, då blir det som sagt att åka till Lkpg.
För att hämta far, men ine bara det. Nej nej.
Ska gå på Ikanohuset, och lite sånt, inhandla det sista till J, tror detta kommer bli urbra, lite udda, lite speciellt, något jag tror ( och hoppas) hon kommer minnas!

Haha, lite kul att skriva om det här faktiskt, för jag vet att hon kommer bli SÅÅÅÅ nyfiken när hon läser det här.
Och så måste hon vänta till Onsdag innan hon får det, eller om hon ska få det på Lördagen, på festen??
Ja, bra fråga, tåls att funderas på :D

En hel del pill med det lär det ju vara innan dess dock, men det är ju bara kul :D
Hihi!!


Ska springa in på Skopunkten med , och se om man hittar något sött, för ovanlighetens skull menar jag :P
För jag köper väl ALDRIG skor, nejdå . . Inte alls!!

Ha en superbra fredag folk, och kom ihåg, ingenting är värre än vad man själv gör det.
Ta livet med en klackspark once in a while :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback