Fel!!

Hur kunde allt bli så fel??
Så fel att du tydligen tvivlar på mig som riktig vän??
Hurkan ett par tjafs orsaka så många fel?
Så många fel så du känner att du inte ens kan prata med mig längre??

Varför ska man ens försöka för?
Jag vill att det ska vara som innan, men det funkar tydligen inte.
Kanske hade jag hoppats för mycket, men inte vid ett enda tillfälle har jag tvivlat på dig som den bästa, men jag är tydligen ingen bra kandidat längre??

Jag vet inte!!

Det enda jag vet är att just nu känns det mer än nånsin att jag vill komma härifrån, någon annanstans.


Du har alltid varit och kommer alltid vara den bästa, kanske är det inte ömsesidigt men så är det för mig!!

Kommentarer
Postat av: Jillan

Oavsett om vi har olika åsikter om saker,så e du fortfarande min soulmate!Vi har gått igenom SÅ mycke tesammans under så kort tid,så de kan ingen annan ändra på!Tvekar inte på dej som vän,aldrig någonsin...!De enda jag tvekar på e dina val..!Men de kommer alltid va du o jag!<3

2007-09-03 @ 16:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback