Brevet!!

Igår kom det ett brev, ett handskrivet kuvert o allt. Och jag blev självklart jättenyfiken. För när man passerat åldern 18 så är det mesta som kommer räkningar eller liknande vuxenskit. Så givetvis blev jag nyfiken. Vilken nit.

Där stod jag i köket och rev upp brevet med mamma styvfar o La närvarande. Brevet var INTE av den goda sorten.
Har ju väntat just det brevet, men hade hoppats att varken mamma styvfar eller La skulle få reda på något, det där skulle ske i smyg, tas hand om i största hemlighet.
Jag läser rubriken högt och tydligt innan ja inser vad det är och snabbt viker ihop det.

Mamma ser ut som ett frågetecken och fattar ingenting, men La, han står med ett slugt flin på läpparna och till slut börjar han skratta, HAN visst mycket väl vad det var.

Så nu vet mamma, styvfar, La, J, C o personen som är inblandad i hela skiten, har inte planerat att fler ska få veta dock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback