Boogeyman!!! - Not so boogey

Riktigt skön prmoenad igår, tog den lite längre sträckan, och kändes som man kunnat gått ännu längre. Var myggfritt den här gången iallafall. Det kan man ju knappast säga om förra gången.
Det känns lite bättre nu, inte riktigt där än, men vi är på väg.

Sen bar det av in till Vimmerby och köra C till jobbet, hade ju tänkt jag skulle hem tidigt o duscha efter promenaden, men så blev inte riktigt läget. För när jag väl kom hem vid 11 hade mamma o styvfar redan lagt sig, och då är duschen ingen bra ide då badrummet är precis bredvid deras sovrum.

Istället blev det två filmer, Offside o Boogeyman. La hittade vägen hem till mig även igår så det blev filmmys med honom. Offside var bra, förvånansvärt bra faktiskt, med tanke på att jag knappt gillar svenska filmer, så länge det inte är beck eller wallander vill säga.
Boogeyman blev lite impuls där efter Offside var slut o La lovade tat hålla sig vaken, TROOOOOOLIGT.
Börhade kolla 00.50, och han såg nog inte ens halva filmen, så där låg jag i mörkret och kollade på skräckfilm med en sovandes människa bredvid. Men ingen skada skedd, för den var inte så hemsk, knappt alls faktiskt. Och jag som brukar vara lättskrämd. Jaja, skitsamma.

Var uppe tidigt idag med, halv 8. Det ni, det är inte dåligt för att vara mig.
Men var snäll o körde honom till jobbet så han slapp gå i kylan stackarn:P

Nej nu ska jag ner till butiken, hade tänktmig dammsuga och våttorka golvet där nere idag. Allt annat än kul, men det behövs det med ibland.

Hoppas ni får en superbra dag därute allihop. .

//E

Kommentarer
Postat av: Dynge

det är kul att du har hittat nån som kan fylla din ensam het..
syn bara att han är dum i huvet :D

2007-09-12 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback