Bilder från fyllan i fredags , Enjoy :D



Detta är jag som mitt sanna jag :P Killen bredvid är C, C som i mitt ex, även han som sitt sanna jag =)

 

Sanna, fina tjejen, sitter och hmm , ja vad gör hon ??
Även vad jag gör kan man ju fundera på !?



En del av allt folk som var där, Sonna uppflugen i soffan med Erik bakom, och som sagt, massor med folk :)



Vår egna trubardur, Kahn, förnamnet nämns inte =) Ett av få kort där han inte posar med sitt enorma smile:)
Så fort han får syn på en kamera kommer smilet :D



Där va smilet ja, alltid där . . Vad jag gör med min tunga kan ju diskuteras med :S



Här har ni en av dom bilderna som kanske inte borde publiceras, porrandes mot en stolpe inne på Harrys :D Men hey , jag bjuder på mig själv :D Och Sanna bjuder jag på med :)



Avslutningsvis bjuder jag på min o Sannas tunga, visst är dom fina :D

Finns massa mer bilder, men här har ni ett urval iallafall.
Jag ärju kass på sånt här, men om jag gjort rätt så ska bilderna bli större om ni klickar på dom.
Annars får ni säga till så ska jag fixa det :D


Enjoy!!

Kommentarer
Postat av: Dynge

fina tungor :S
men ni använde dom ju senare på kvällen...

2007-09-20 @ 06:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback