He made a mistake?!

Ganska kul, jag hann umgås med honom i, ja vad kan det ha varit ? Två veckor kanske, ja , inte länge iallafall.
Och ÄNDÅ, så skriver hans vänner till mig och berättar vilken stor idiot dom tycker han är, att han har gjort bort sig!

Alla tycker att han ( och hon förstås) gjort fel, inte jag.
Precis som jag sa från början.

Sa jag förresten att det är HANS vänner som tycker så, inte mina!!


(Det där blev fel, mina tycker självklart så med, men lite kul att ALLA tycker han gjort fel o betett sig illa)

Kommentarer
Postat av: Dynge

men som du själv sa, jag tror inte det kommer behövas så mycket från honom innan du är tillbaka där igen.
just nu så tror jag att du jävlas bara för att du vet att han ångrar sej men det kommer ju sluta med att hans tandborste flyttar in igen...elle?

2007-10-02 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback