Förkamsflimmer :S

Vi vann ikväll , fattar ni??
Nästan ingen trodde på det ,men vi vann , hur jävla underbart som helst.
å inför returmötet imorgon kväll i Västervik så har vi 10poängs ledning.
Vet att det kan vända snabbt och att Västervik kan stå där med guldet imrogon iallafall, men det känns bra nu iallafall :D
Skulle vara såååå underbart med ett SMguld i år, var lääääänge sen sist. 1962 för att vara mer exakt.

Men kvällen har varit långt ifrån bara roligt med, pappa ringde i 3e  heatet o ville att jag skulle ta över resultatskärmen eftersom han inte mådde bra. När jag o J kommer upp till honom är han lakansvit i ansiktet och skakar som faan.
Förkamsflimmer sa läkaren på arenan, och ville skicka iväg pappa till Vviks sjukhus på en gång.
Men pappa lovade att ta det lugnt och sköta sig och uppsöka läkare forst thing imorgon, så fick han iallafall stanna kvar.

Avskyr när folk i familjen är dåliga, och pappa har haft problem med hjärtat förr, så jag är nojig till tusen jämt o ständigt. Samma med mamma, så fort honska in på återkoll, mammografi etc så flippar jag o målar upp värsta scenariot hela tiden.

Jaja , får hoppas att allt löser sig till det bästa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback