Är slutet nära?

Just nu känner jag bara en enorm motvilja mot bloggningen.
Jag har hela tiden varit ärlig i allt jag skrivit, varenda ord är saker jag menat, eller vad som hänt och inte hänt.
Sanningen har tydligen upprört vissa o jag orkar inte ta mer skit för bloggen, och om man inte kan vara ärlig när man skriver, varför ens skriva då?

Jag har skrivit det innan och jag ksriver det igen, om man inte kan stå för något, varför gör man det då?
Och att sedan ge sig på någons utseende i ett försök att trycka ner någon, då blir det bara fel.
Jag tar inte åt mig så mycket som du verkar tro, men det är lustigt att en 26åring inte är mognare eller har något vettigare att argumentera med än en persons utseende.

Ja som sagt , kanske försvinner jag från bloggen, eller så fortsätter jag. Jag är jävlgt splitrad om det just nu!

Kommentarer
Postat av: Egoina

hehe okej. njaa, det var tydligen inte bara skåne..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback