SåDetSå!!

" Så du har trillat ner i det hålet igen, trist för dig"

Det där "hålet" har jag aldrig tagit mig ur. Har befunnit mig i det i nästan 2 år, jag har bara varit på olika avsatser i djupet.
Och ärligt tror jag att jag kommer stanna kvar i det hålet, åtminstone så länge jag bor kvar här omkring.
För jag har försökt klättra upp, men jag faller ner igen lika fort igen.

Och ibland trivs jag där, speciellt nu, när jag faktiskt börjat säga lite hur jag vill ha det, vad jag vill, det finns SÅ mycket mer att säga, men jag har iallafall börjat säga lite. Fått honom förstå att allt inte är guld och gröna skogar.

Att du tycker det är trist för mig ? Varför ? Visst jag har varit ledsen, deppig, men han är nog den som fått mig minst ledsen av folk jag tyckt om dom senaste åren. .

SÅDETSÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback