Mitt stora I-landsproblem :P

Ok, lite jobbigt faktiskt.
Är sjukligt hungrig här på jobbet just nu, och ingenting att äta.
Ibland är det rätt smidigt att ha en pizzeria bara rak över gatan, MEN, och ett stort men.
Jag kan väl inte påstå att jag varit hälsan personifierad på sistone, snarare tvärtom.
Blivit rätt mycket skräpmat.

Så tankarna delar sig lite.

Å ena sidan så gör det ju inget om jag äter onyttig skit idag igen, för då kommer ett par kilo tillbaka = möjligheterna i min garderob ökar drastiskt då merparten av kläderna är 1-2 nummer för stora just nu.

Å andra sidan så har jag ju köpt en hel del nya byxor och tröjor senaste månaden just pga mitt minskade midjemått m. m så att jag ska ha något som sitter schysst som jag är nöjd med.
Så ett par extra kilon skulle ge mig möjligheten att använda mina lite äldre kläder (inte gamla för det), medans jag då INTE kommer kunna använda dom nya . .

BIG BIG problem. .

Man blir INTE mindre hungrig av att skriva om mat och att äta . . Haha. .

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback