Kanske är det så . .

Det var nån som sa att du och jag , hon och jag , är ett riktigt radarpar !!
Dom där som bara är så självklart ska finnas, som hör ihop.

Kanske är det så, vi avslutar varandras meningar, vi asgarvar samtidigt åt skämt innan vi ens hunnit till poängen i det hela.
Jag har minnen ihop med denna tösen som kommer sitta där resten av livet, sånt där som man inte gör med nån annan.

Kanske är det därför vi tjafsat så mycket, för att vi är så lika på många sätt, men så otroligt olika på andra sätt.
Man förväntar sig att den andra ska förstå, och tänka likadant, eftersom vi tänker lika vad gäller så mycket annat.
Men varför tänker vi så? Ingen kan läsa tankar.
Inte ens vi.

Jag är glad att hon, du, finns. Som sagt, mycket fina minnen, som jag hoppas blir många fler!!

Kommentarer
Postat av: Jillan

Älskar dej!

2007-11-30 @ 11:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback