Ibland kan det suga rätt hårt. .

Ibland kan det suga rätt hårt att vara tjej , faktiskt. .
Och då syftar jag inte på dom uppenbara nackdelarna, så som att ha djävulskt ont i magen vissa tider i månaden, PMS , och rädslan för att trycka ut en 3 kilos bebis nån gång . .
Nej nej , utan något helt annat . .

Vi överanalyserar , iallafall jag, och mina vänner . .
Allt ska analyseras , coh då speciellt vad en pojk har sagt.
Vad menade han när han sa så , hur tänkte han , hur ska det tolkas . .
För oftast beöhver det ju egentligen ine tolkas och analyseras , för det är oftast precis så enkelt som dom egentligen sagt det . .

Men ändå ska man vrida till det och fundera . .

Ja jag säger då det . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback