Hur är det möjligt ??

Efter en heeeel natts skrivande via msn , = en natt utan sömn
så var jag allt annat än pigg igår kväll.
Blev mys med mamma med ägg/räk mackor , vin och en film , ingen skit där inte :D

Sen ringde telefonen.
Och jag förstår inte.

Hur kan vi ha så sjukt mycket att prata om??
Höll på att bli ytterligare en natt utan sömn, men lyckades sova ett par timmar iallafall. .

Hey Jag är pigg , eller inte. .

Sen ringde mobilen mitt i det andra samtalet.

"Kom ner till hotellet och drick med oss" -Nej tack, inte ig¨år, och inte idag heller.

Idag vill jag bara ha mina pengar!!!

Kommentarer
Postat av: Jill

Säg inte att det var Larsa som ringde?!han va ta mej fan hellustig igår!

2007-11-24 @ 12:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback