Borde..

Jag har varit duktig idag, var hemma från jobbet = butiken stängd , pga feber i morse när jag vaknade. Mindre kul .
Men febern la sig runt 1-2 nån gång och jag satte igång att städa. Mitt rum / gillestugan.

Jag har strukit ( endast mina kläder än så länge dock) , jag har plockat, burit upp/ burit ner, ja jag har helt enkelt fart och flygt i huset som en dåre.

Iallafall, när rummet och garderoben var iorndingplockat så var jag sååå nöjd, tände alla ljus, satte i lite doftolja i kruset och abra njöt av hur mysigt det faktiskt blir.

Det jag dock inte gjort än, det viktigaste av allt, DAMMA. Och det är ju såååååå tråkigt.
Men ska göra det ikväll, snart.
Bara en liten studn till framför datorn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback