20 eller 8 ??

Jag börjar nästan fundera .
När en 20årig människa inte kan ta något som stör henne med den personen det gäller. Utan säger att allt är bra, men sen skriver något annat i sin blogg??
En människa som man för övrigt har varit relativt bra vän det senaste året . . Ibland riktigt bra och ibland mindre bra.
Jag har iallafall fått lära mig att man tar tag i problemet med den det gäller , inte med alla andra.
Men det kanske bara är jag ?

Jag tycker bara det känns så fegt, så vekt på något sätt. . Men vad vet jag.

Tydligen så har jag fel, i det mesta. Iallafall om man litar på vad som står i hennes blogg!!!!

Kommentarer
Postat av: jill

Du vet mycke väl varför jag inte tar det med dej...för du fäller upp försvaret direkt o skjuter tillbaka en salva...då kan de va!

2007-11-20 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback