Nyktert tillstånd!!!

Fick för mig igår att jag var ledig , alla andra var ju det så varför skulle inte jag vara det ?
Så när C bjöd in mig till Vimmerby på fest tackade jag givetvis ja och började höra med älskade J om hon ville med.
Som tur var fick hon ju mig att inse att jag jobbade idag ( fredag) och därför inte kunde festa :(
Slutade iallafall med att jag åkte n dit och skrattade lite åt alla fulla människor, fördet fanns det en hel del av.
En del fina pojkar med om jag ska vara ärlig, men det är en annan historia.

Innan jag åkte hem åkte jag dock på att renraka C skalle då dom varit så smarta och börjat klippa det, killen sg inte riktigt klok ut och vad gör man inte för att vara snäll :P

Nej , back to work.

//LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback