Helgen, i korta drag

Kanske skulle dra helgen , i kort format iallafall!

I torsdags bestämde jag mig, jag bestämde mig för att nu räcker det, jag orkar inte mer, dags att fixa det här nu!

I fredags kom det en positiv pust från annat håll och vi bestämde oss för att försöka fixa till det, genom drastiska metoder iofs, men det skulle fixas till. Så jag var på rätt bra humör, kvällen slutade hos C&A och senare på Puben med lite folk hemifrån C&A, drack bara en cider dock , sen gick jag hem. Ytterligare ett bevis på att jag inte är som jag brukade, som jag var förr.

I lördags kom den positiva pusten igen, fast denna gången hade hans positiva inställning bytts ut totalt, han hade funderat , och funderat, och funderat, och hört sig lite för med folk, och som sagt bytt uppfattning helt.

Jag som varit knäckt relativt länge fick det ju inte lättare att hålla upp humöret efter det. Men men , vi ska försöka få det att vända, vi ska försöka göra det till något bra. Jag är dock väldigt tveksam över att det kommer funka.

Lördagkvällen tillbringades hemma, utslagen , as usual these days.

och idag har jag varit hos bror , sen grillat med pappa! Underbart gott var det :D

Du försvinner längre och längre ifrån mig. Jag vet att största delen är mtit fel och jag avskyr mig själv för det. Du betyder massa och jag har hela tiden varit så otroligt glad att jag har dig. Det är jag fortfarande. Men det känns hemskt just nu. Vi kunde prata om allt förr, men sen vårt tjafs pratar vi inte alls. Och det gör ont i mig. Det gör det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback