Ganska konstigt!!

När man själv låst in sig i ett hörn, fastnat i sina egna tankar tll och med.
Då behöver man ofta en spark i rätt riktining, och rätt riktining är oftast helt motsatta mot ens egna tankar.
Men just i det här fallet vet jag inte om den sparken jag fick var i korrekt riktning.

Hur ska jag kunna inleda något med någon jag inte känner någo för, inte på det sättet iallafall.
Han är trevlig och snäll, men inte riktig my cup of tea om man säger så.
J Du kan få honom om du vill, :D snällt vá :P

Blev faktiskt riktigt chockad igår , S undrade om jag var sugen på att hänga på till festivalen, hon tyckte att hon, jag J o S kunde gå ihop. .
Fatta hur NICE det skulle vara. Håller med henne om att vi 4 skulle kunna ha riktigt kul ihop :D

Bara hoppas att alla har pengarna som behövs för Hultsfred har INTE blivit billigare drekt :P

Back to work =)

Kommentarer
Postat av: Eric

<3

2007-05-29 @ 12:47:08
Postat av: Eric

Oj va inte mycket det blev!
<3

2007-05-29 @ 12:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback