Ett sms

Ett sms trillade in i min telefon.
Trodde först att det var en fortsättning på den sms diskussion som pågått mellan mig o J denna morgon, och blev lite nedstämd.
Tycker inte om att tjafsa med min gumma, måste lära mig att visa min uppskattning till dom viktigaste. Men vet inte hur jag ska göra för att det ska framgå :S

Iallafall var det ett sms från L, killen som från början var intresserad av en helt annan sorts kontakt med mig, men efter att han sagt att han har flickvän sen 7 år så kändes det inte som ett intressant alternativ.
Men han är trevlig att prata med, och han vet att jag inte är intresserad av något pga hans flickvän.
Han är iallafall på väg till Sverige nu inför morgondagens match.

Vem vet, har han tid över kanske han kommer hit på en kopp kaffe, på jobbet, vilket är det enda stället jag egentligen träffar folk på nuförtiden, dessvärre tar den nämligen all min tid. Finns så mycket annat jag vill hinna med, men tid och ork finns inte.
Jobbar jag inte så går alla tankarna kring jobbet.

Iallafall piggade hans sms upp mig, känns faktiskt rätt kul att han tänker på mig när han är på väg till Sverige.
Kanske är enda anledningen att jag finns kvar i hans huvud att jag inte lagt mig för honom vilket han hade hoppats på från början.
Haha om det är anledningen kommer jag få vara kvar i hans huvud länge, för jag tänker inte bli ytrligare en i raden som lägger mig.
Han är trevlig, men som sagt , "I'm not that kind of a girl L"
Han accepterar det och tycker ändå att det är kul att ha mig i sin bekantskap.
Det är ömsesidigt :D
Hans sms får mig att skratta, han är rolig och piggar alltid upp mig, så varför skulle jag inte tycka om hans bekantskap?

Haha helt meningslöst inlägg, men vadå då?? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback