En helg utan destruktivt beteende !!

Ja, det är vad jag har tänkt mig iallafall. Han är bortrest och jag ska försöka att inte ens tänka på vad han sysslar med, för då kommer ag tänka mig tokig.

Istället ska jag ägna mig åt nyttigare saker.
Städa först och främst, mit rum ser ut som världens katastrof just nu ungefär.

Sen hade jag tänkt befinna mig i goda vänners sällskap, om dom kan det vill säga.
Har nämligen inte delgett dom mina planer om det än!

Den här helgen ska det inte deppas, inga tårar och istället massa skratt.

Mami kommer hem idag med, det ger mig ett leende på läpparna bara det.
Hur ska jag någonsin kunna flytta hemifrån när jag blir sjuk av längtan efter Mami när hon bara varit borta sen i söndags ???

Ikväll blir det upp och ner för massa trappor, mission reklamblad är påbörjat, cyklade runt igår, och idag blir det trappor som sagt. Rätt kul ändå.

Pappa och jag fixar vets :D

Känner mig på rätt bra humör nu, blir på bra humör av att planera att vara på bra humör. :D Trr jag ska planera det fler gånger!

J, Vad sägs om helgen??
Har du tid för mig, en film och massa skitsnack?? Eller om ekonomin och orken tillåter kanske utgång ???

// Luxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback