Alla till lags!!!

Vad ska man egentligen göra för att vara alla till lags ?
Jag fattar inte.

Ska jag vara på ett sätt och plågas inombords?
Kanske borde jag det, för om jag inteska plågas mer än jag redan gör kan jag inte vara någon annan än mig.
Men att vara mig duger tydligen inte..

Finns just nu bara en som inte ställer några krav, C , hade gärna sett att J fanns där med, men men.
Någon gång blir det nog bra ändå

//LuxuryE


______________________________________________________________________________

UPDATE

Det här var inte meningen att låta som smutskastning på något sätt.
Och jag tyker verkligen om J, men ibland vet jag bara inte vad jag ska göra föratt folk ska tycka att jag är tillräcklig, för uppenbarligen så är jag inte det nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback