63 - 33

Ja , vi vann igår ( inte särskilt oväntat , men ändå) och vi vann stort , rikigt stort. .
Ska jag vara ärlig är det den största poängskillnad som jag har sett iallafall . .
Vilket resulterade i att spänningen i matchen försvann rätt fort, men det är ju kul ändå =)

Jag är lite små irriterad nu med, idag ska nämligen mina kläder komma hit.
Och nu är dom på mitt uthämtningsställe, men jag kan inte hämta dom.
Nej , för dom har inte hunnit registrerat att paketet kommit fram än.
Inte överdrivet kul faktiskt.

Mina bra tankar om att ändra mina matvanor gick inte så bra.
Det enda i matväg som passerade min strupe igår var 2 kokta korvar i bröd.
Vilket är alldeles för lite . .
Och idag har det inte hunnits äta något heller.
SKÄRPNING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback