vädret tillåter inte ett jobb som mitt . .

Hur kul är det egentligen med ett arbete som mitt när vädret är som det är?
Solen skiner och värmer mina bara armar , men jag måste stå inomhus och bara se solen genom fönstrena, hemska öde.

Igår var en mycket underbar dag, klockan 9 var jag inne i Vimmerby och körde upp. Och klarade det, helt prickfritt =) (man får faktiskt skryta liiiite)  Så nu mer har man körkort med :D Hur underbart som helst ju.
Så lånade en bil igår kväll och åkte in till Rockinhoney och käkade pizza (fy på mig, måste börja äta nyttigare nu) och passade på att hälsa på C med. Alltid lika trevligt.

Ikväll blir det att åka till broder och hans sambo och hälsa på dom, och deras två små söta ungar med förstås. Dom fick nämligen tillökning den 25 mars, en liten flicka som föddes. Bebis nummer 2 har alltså anlänt. En liten Nova!

Blir mer bloggande när jobbet inte är ivägen.  Om inspirationen infinner sig så kanske ikväll.

//LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback