Tv med myskläderna på!

Det är precis vad som hägrar just nu!
Har nyss duschat efter träningen, ätit lite kvällsmat med förstås och nu väntar tvn, med en kopp varmt te och myskläder, kanske till och med en filt, det är knappt så man saknar någon att kramas med. Jag kan mysa i min ensamhet ändå !

Dagen har gått ruksigt fort, varför kan inte alla dagar gå så här fort för?
Tror dock att det ar med vädret att göra, jag ÄLSKAR verkligen solen. Den är helt underbar.
Håller dock inte med mor som påstår att dom sagt på TV att det var försommarväder idag, FFS det var freazing i skuggan. Men det undvek jag ändå iofs genom att vid alla rökpauser ( som dessvärre är i stort sett dom enda chanserna man har att vistas ute när man jobbar i butik) springa dit solen var och ignorera skuggan.

Hur inspirerande känns det att man kanske får besök på fredag då? Inte om det ska vara såhär. I'm sorry, but it's just the way I think. Det borde inte vara så. Men men, kanske bara min åsikt.

Har ni haft en bra dag i värmen?
Eller någon som inte fått vår än kanske?

//Luxury


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback