Tårar som aldrig tar slut!

Usch , tycker inte om det här.
Stressen från dom senaste veckorna ( eller snarare månaderna) har hunnit ikapp. Och det med råge.
Tjöt som jag vet inte vad igår , och idag ikväll har det fortsatt.
Vipkvällen igår var lyckad , efter många om och men fick vi äntligen tag på en kortterminal. Det var tveksamt ett tag eftersom banken lyckats glömma bort att beställa vår. Så lite problem var det allt , men det hör väl till.

Dagens försäljning har också varit bra! Relativt lugnt och skönt, men inte en enda gng var det tomt i butiken , och DET är skönt :D

Usch vad jag avskyr att vara ensam , det suger verkligen hejdlöst. Behöver verkligen någons armar runt mig , någon som får mig att känna mig älskad  som tycker om mig. Som tar hand om mig. Jag behöver verkligen det .
Men men , får väl vänta ett tag med det , som det ser ut nu iallafall :S

Men men , sköt om er där ute . .

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback