Skorna som är lika med sommar

åhh vad jagär glad idag!
Faktiskt, trots att jag är utråkad :P
För idag är det vår, ignorerar hårt att det är kallt i skuggan, jag ställer mig i solen istället :P
Hade mina nya skor idag, som jag när jag köpte dom sa att jag skulle använda till våren, och idag är det vår, så skorna åkte fram!
Så nu kan ingen säga att jag köper onödigt mycket skor eftersom jag ändå inte använder dom, för det gör jag :D

Träning ikväll med, med F, J kunde inte följa medi brist på bensinpengar :( men det får funka ändå !
Sen blir det solning för mig o F, bara att hoppas att man inte bränner sig lika mycket som vi gjorde sist :P Men detlöser sig alltid :D

ha en underbar dag!!

//Luxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback