Kärlek som inte är kärlek???

Jag befinner mig just nu i en jävligt jobbg situation. .
När man inte ens själv kan bestämma sigför om det är kärlek eller inte , vem kan det då?

R spökar fortfarande vidrigt mycket i mitt huvud, kan verkligen inte släppa tanken på honom. Tanken på honom och mig :S
Samtidigt finns M där, trivs jättebra ihop med honom, det gör jag verkligen. Han gör mig glad och ja , det känns bra. Men det är något som saknas, mycket somk saknas om jag ska vara ärlig. Nej jag vet verkligen inte.

När man inleder ett förhållande borde man väl vara head over heels ?? Riktigt råkär och vilja berätta för alla om detta ? Jag vill knappt berätta för någon om M, för jag , ja jag vet inte ens själv varför. Känns som om det ändå inte kommer bli något seriöst så varför engagera sig?! Det är ungefär så det låter i mitt huvud just nu.

Fuck vad jag är krånglig.

Jag vill ta ut R ur min hjärna nu, lämna och gå vidare, out with the old in with the new. Funkar inte ÖVERDRIVET bra dock :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback