Ikea & Trasigt avgassystem

Ja idag skulle det blivit Ikea , the big blue , för mig o J. Eftersom S skulle jobba kunde hon dessvärre inte följa med. Men nu blir det nog inget IKEA för mig o J heller, nej för hennes bil fortsätter att vara elak, nu har den bestämt sig för att avgassystemet ska sitta löst också :( Dumma bil :P

Men kanske, bara kanske är min far så snäll och tar mned mig till Ikea istället. Fast Jönköping istälet för Linköping.
Och inget ont mot pappa men det är faktiskt inte lika kul med honom, man kan inte ens gå o sukta efter skor när han är med. För han tycker att det räcker med dom jag har. men hallå, jag BEHÖVER verkligen ett par låga vårskor, gärna i tyg, med snörning, TACK!

Men men, kanske kan tjata med honom in i nån skobutik så jag kan få sukta o dregla lite iallafall.

Nehe nu ska jag ta på mig ansiktet och sen får det bli en skön pomenad. Solen skiner! Ut med er i värmen och NJUT!!!!!

//Luxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback