Helgen har varit underbar!

Ja, nu i efterhand kan jag nog säga det faktiskt!
Visst har haft mina stunder då jag bara varit SÅÅÅÅ j*vla uttråkad, men har jag inte det så är det inte jag, det hör till liksom.
Men har faktiskt gjort en hel del kul i helgen ändå.

I lördags kom F o J o hämtade mig så åkte vi och bowlade, jag kom tvåa vilket för att vara mig inte är så hemskt dåligt :P Sen lärde dom mig ett vinkknep, haha det var jävligt kul.. Speciellt när J gjorde fel och vinkade på fel sida ! Haha älskade unge!

Sen igår blev det minsann JKPG o IKEA med far, när vi väl kommit dit träffar vi bror som bor där :D och lustigt nog hade min andra bror med sambo o barn tydligen också fått för sig att åka dit, så vi åt ihop hela familjen <3
O äldsta brodern ska snart ha barn, guud vad stor hon är nu! Längtar efter bebis nummer två nu ju :d

Blev faktiskt lite shopping igår trots att jag inte trodde det, förutom massa grejer till företahget handlade jag faktiskt en fin spegel och två halsband till mig. Bild KANSKE kommer senare, om jag hinner , orkar och kommer ihåg vill säga :p

Haha , nej nu ska jag gå o blåa håret sen blir det till att jobba!

I VÅRKLÄDER, finally, jag har längtat så efter det här vädret :d Kommer bli en bra dag tror jag!

//Luxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback