En miljon fjärilar i magen gjorde att naglarna försvann all världens väg!

153513-9

Haha , ungefär sådär ser jag ut just nu , eller det känns som det iallafall.
I min mage bor det just nu närmare en miljon fjärilar, vet inte riktigt hur dom lyckades flytta in utan att jag märkte det. För min mage tycker inte om sina nya rumskamrater riktigt.

För ca 30 minuter sen accepterade han köpet, vilket är lika med att han kommer. Vilket är lika med att det är för sent för mig att ändra mig. Vilket egentligen är rätt bra, för det hade jag antagligen gjort, ändrat mig alltså. Trots att jag vet att jag skulle förbannat mig efteråt. Men jag har den tendensen, att backa ur precis i sista sekunden. Det tydde alla tårarna i förra veckan på, och det vill jag verkligen inte göra om. Kände mig som uslaste människan som gått i ett par skor. Kändes som om jag ljugit för honom. Trots att allt jag sagt till honom har varit sanning, hela vägen igenom.
Men när det väl gällde, så klarade jag det inte. Jag vet att jag hade hoppat av tåget, någonstans mitt på vägen antagligen, bara för att jag inte klarade det. Men nu funkar inte det, för nu kommer han hit istället.

Åhh nervös , och så mycket som ska fixas , sista tvätten , stryktvätten , dammsugningen fixa closeten det sista.
men jag ska BARA prata lite med honom först =)

Och J, få ALDRIG någonsin någonsin för dig att du inte kan komma hit ,eller umgås med mig bara för att M är här. Aldrig, för du är den som betyder mest. Du är den som finns där för mig , och ag kommer alltid finnas här för dig . Glöm inte det, du får gärna storma in hos oss i helgen , för du är min gumsa ju =)

Love // Luxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback