Bland tanter och mysko musik

Haha , ja , tanken var ett skönt träningspass idag efter jobbet. Kände mig riktigt laddad, det skulle ju bli SÅ kul!
Det visar sig dock att det var lättgympa , och hmm , ja MEDELÅLDERN var typ 70 med oss inräknade.
Musiken var alldeles för lugn och rörelserna ska vi inte ens prata om , snacka slowmotion , men jag F & J fixade det genom att avancera rörelserna lite, med tanke på att det var ungefär samma rörelser som på dom vanliga passen bara att dom var nersaktade.  Då kom dock nästa problem, med musiken som till och med var för långsam för att dansa tryckare till var det lite svårt att köra ett lite högre tempo med våra steg. Hmm blev lite hipp o happ om man säger så.
Men magmusklerna om inte annat blev ju tränade av allt skratt iallafall :D

Solningen efter blev ju inte heller helt lyckad om man säger så, nej för radion hade ju självklart gått sönder i det solariet jag valde, crap. Men lite brunare blev jag ju iallafall!

Nej nu blir det the , macka och sen sängen :d

MMM längtar :D

// LuxuryE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback