vader?????? WTF????

Tror inte C är riktigt snäll mot mig om jag ska vara ärlig.
Precis varit o tränat, och gissa vad vi tränade, VADER??

WTF, med mina vader jag har nu får jag knappt i dom i stuprörsjeansen, och det är inte fett på dom, jag har vadmuskler redan ju.
Det är lår mage rumpa och, ja allt annat egentligen, men inte vader, jaja, bättre lycka nästa gång antar jag.

Som för övrigt blir på söndag antar jag.
Hmm, ja, har ju mitt mål, vilket iofs är riktigt orealistiskt men ändå, thats my goal.

Jaja, in i duschen nu iallafall, sen köra C till jobbet, sen köra hem.

Ser ni någon som går vääääldigt lustigt imorgon, så är det bara jag, som har otroligt ont i vaderna!½!!!!!!!!!!!!!!!



//LuxuryE

Kommentarer
Postat av: Dynge

inga mål är orealistiska...
det handlar bara om att man måste jobba för att nå dom ;)
vi ska ta dej dit gumman...
det är ett löfte...
och du kan ju försköa sluta nrä du har mej som tränare ;P

2007-06-21 @ 06:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback