Tomhet!

Varför blir det så här för?
Jag var ju lycklig, jag var glad, jag skrattade, jag mådde faktiskt bra!
Visst jag mår inte på långa vägar lika dåligt som jag gjorde innan, men det känns som om det bara är en tidsfråga.
Vill inte att det ska vara såhär, och jag vet att jag själv är den enda som kan göra något åt det.
Vet inte vad jag ska göra bara.
Fasaden man har lyckats bygga upp som man kan plocka upp eller plocka ner när man vill är jävligt bra att ha just nu.
För att visa öppet för folk runt omkring hur jag egentligen mår, det vill jag inte.
Vill inte få dom att må dåligt, inte igen!!

Kommentarer
Postat av: Dynge

det kommer du aldrig att lyckas med när det gäller mot mej gumman ;)

2007-06-20 @ 17:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback