Så nära men ändå så långt bort!

Herregud. Idag ( eller egentligen imorgon) är det 1 helt år sen jag tog studenten!!
Shit vad fort tiden har gått.
MYCKET är detsom hänt, och knappt något hade jag väl kunnat ana för ett år sen.
Hade någon sagt till mig för ett år sen att jag skulle vara delägare i ett företag vid det här laget, hade jag slrattat , HÖGT, och LÄNGE!!
Hade någon sagt att jag fortfarande skulle vara precis lika kluven angående the MAN så skulle jag sprungit, låångt låångt bort, och aldrig vänt blicken mot honom igen. Med förhoppning att han skulle sluta snurra i huvudet!

Många som man ABSOLUT skulle hålla kontakten med har man inte sett sen självaste student dagen . .
Medans andra har tagit så stor plats i hjärtat så man vet inte hur man överlevde innan dom gjorde entre i livet!

Finns mycket man ångrar, och mycket man är stolt över.
Mycket folk som kommit och gått, men ärligt, dom som betyder, dom finns kvar <3

Och vet ni , genom att inte tänka på the Man så mår jag lots and lots bättre, även om småtankar allt kryper in i huvudet ibland, men trycker ag bara undan dom snabbt nog så fortsätter humöret vara på topp.

Trots att vi träffades häromdagen mår jag inte så dåligt.
För ungefär samtidigt som jag slog igen bildörren så slog jag igen dörren till dom där känslorna igen, känslorna som är reserverade för Honom. Men nu får dom bara luft när jag är med honom, inte annars!

Och jag mår bra! Finally, jag mår bra. Det var inte tillfälligt.
Jag njuter av livet, av värmen, av underbara vänner och av familjen =)
Äntligen har det ordnat upp sig!!



Ja herregud hade någon sagt att mitt namn skulle åtföljas av "Verkställande Direktör" då hade jag nog blivit rädd. !!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback