Ojojoj

Jag har faktiskt en hel del att berätta, men vet inte vart jag ska börja. Och när jag väl har börjat kommer jag ha glömt bort hälften!!
Men jag börjar, så får vi se hur långt jag kommer!

Lördag!!
Skulle åkt till JKPG och kollat på bil, men eftersom idioten till bilägare hade bestämt sig för att åka till Danmark trots att han visste att vi skulle komma så blev det ju självklart ingen bil i JKPG.
Var på riktigt kasst humör. Minst sagt!
Satte mig och kikade runt lite på blocket och hittade en bil i hultsfred, och vadå, de kostar ju inget att kolla.
En golf 3, lite blemmor här och där och lite småfix. Men är ändå supernöjd med den.

Sen kom J hit igen =) Och det blev mer kubb den kvällen med, skillnaden den här gången var att det var jag J och två av dom "förlorande" killarna ( från föregående kväll) på ett lag plus killarnas kompisar på andra laget!
Vad ska jag säga? Vi förlorade, stort :( Men jag skyller på killanra , deas fel :P

In till grannen, jag och J var spiknyktra heeeela kvällen men jisses vad kul vi hade ändå.
Kortspel till halv 2 typ (tiden går ruskigt fort ihop med det folket) Sen blev det film, skräckfilm, som nog inte varså hemsk, men med tanke på att vi var typ 7 personer så skrämmer man upp varann en del!!!!
Sen en kass humorfilm, vilket resulterade till att alla somnade i soffan runt 5, på morgonen :o)

Söndag!!
Vaknar ihoptryckt i en mycket obehaglig soffa och har ont i HEEELA kroppen. Bara att sätta sig i bilen, hem, duscha och fräscha till sig, sen blev det västervik och MCdonalds.
Haha jösses vad vi skrattade när L var 10 cm ifrån att få fågelbajs på sig. o S var helt förstörd!!
Killarna klagade på MIG på vägen upp om att dom inte kunde slappna av pga min bilkörning, men ALLA var nog överens om att min körning var jävligt OK efter att L skulle köra hem från J.
Där vi för övrigt spelade ännu mer Kubb.
haha har blivit mycket kubb i helgen, men det har varit en riiiiktigt bra helg också!!


Slutsatser:

Skratt:
x när S skulle grilla och hällde vatten på elden för att han ville att det skulle glöda istället!
x när L var 10 cm ifrån att få fägelskit på sig
x när vi var hos J o S lyckas ha sönderaltan trappen på något lustigt sätt.

Mys:
x hur kul som helst att se L o J mysa, jag vill med:P
x mitt ögongodis som var MMMM sååå fin =)

Kul:
x Återigen , JAG HAR KÖPT BIL !!!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback