Nu du!!

Shit, jag ser faktiskt fram emot det här, verkligen verkligen.
Haha men C jag varnar dig, vänta tills vi tränat 3 ggr, sen kommer jag vilja ge upp,, för jag har inget tålamod, vill att resultat ska synas typ 1 timme efter första passet.
But hey, thats just me.

Måste fixa håret snart med, eller inte snart, så fort som möjligt, ska toppas, för det ska nog få bli långt igen tror jag.
Och antingen lägga blonda slingor, eller mörkbruna slingor, svårt att bestämma mig, eller så lägger jag 2/3 blonda och 1/3 mörkbruna.

Vi får se.

Tack C för ditt sätt mot mig.
Ser verkligen fram emot det här !!

Kommentarer
Postat av: Dynge

vadå mitt sätt mot dej???
jag är som du är mot mej :D
och du kan inte ge upp när du väl har gett dej in i detta...
tro mej...
du kan inte lägga av... ;)

2007-06-20 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback