Nån som vill slå vad??

Jag tänker inte göra samma misstag igen.
För det får jag lida för sen.

Så därför säger jag det väldigt väldigt tyst, så tyst att ni knappt kan höra det ( snarare inte läsa de då, men ni fattar)

*viskning* Jag har inte fått träningsvärk än, ingenting känns, än så länge iallafall*slutviskning*

Så nu kan vi prata högt igen.

Och vet ni bara för att jag nu viskat det där som inte får sägas högt så LOOOOVAR jag er, den kommer komma inom 2 timmar nu bara för det.
Börja räkna, för om 2 timmar kommer jag antagligen ha jätteont, och knappt kunna röra mig!

Nån som vill slå vad??

Kommentarer
Postat av: Dynge

det var fr att du inte körde alla grejerna...
du måste jobba hårdare när du är där...
det är därför...
det ska göra ont när man tar i...
då lovar jag att du kommer få det...
men det är ju bara du som betämmer om du vill ha det elle inte...

2007-06-27 @ 06:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback