Midsommar , utklassning mot pojkarna!!

Underbar midsommar i år, trots att vädret som vanligt inte vill riktigt vad vi vill . .
Men med rätt folk så spelar vädret mindre roll, och jag hade verkligen rätt folk runt mig, J & S perfekt kombination =)

Var hos J och grillade, MMMM vad gott det är med sönderbränt kött , haha fattar inteatt vi ALLTID lyckas bränna maten.

Men med tanke på vädret kunde vi ju inte ägna åt oss dom aktiviteterna vi hade tänkt, så vi satte och i bilarna, och tog en väldigt nervös och sladdig väg mot Hultsfred igen!!

Här blev det dricka, mer folk och KUBB!!!
Haha , 3 killar mot 3 tjejer, killarna bestämde ju att det skulle vara så, för då skulle dom vinna SÅÅÅ lätt.
Snacka om att vi utklassade dom totalt, TOTALT..



Killar verkar ha svårt att förstå bandet mellan tjejkompisar, eller vad faan , kanske inte är så mellan alla, men jag kan ju ärligt säga att jag aldrig någonsin skulle tillåta att en kille kommer emellan mig och gumman, inte en chans. Och jag menar , vadå , vi är ju HEEEELT öppna, vet allt som finns att veta, vad finns det att bli arg/sur på? När det inte är något som är dolt??

I'm happy when you are happy honey!!


//Luxury!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback