Hur ska jag hinna??

jösses vad jag glömt massor helt plötsligt, och allt har jag kommi på idag , ch då misstänker jag att jag ändå inte minns allt!

1.Om 2 veckor ska vi ha modevisning här i samband med E.Funkhouser, och inbjudningarna är inte gjorda , inte skickade, inte ens skissade.!!!
2. Till den här modevisnngen måste vi självklart ha skor med, efersom vi inte har några i butiken, förutom flipflops så fick jag i ansvar att snacka med skonisse om dom ville vara med, det har jag missat att ta itu med!
3. Mat , Musik , you name it , är det i samband med modevisningen har jag GLÖMT att fixa det än!
4. Festivalen startar på Torsdag, jag börjar dricka på onsdag, hur mycket alkohol har jag?? En 70is smirnoff ice och en halvliter zaranoff typ. Nicht so gutt!!
5. För typ 1½ månad sen satte sig min pappa på min solglajjor, ni kan ju gissa resultatet = jag har inga solbrillor att ha på mig under festivalen. Katastrof!
6. Med tanke på mitt extrema missnöje med mitt face så tycker jaginte att jag ser bra ut i 99,9% av alla glajjor där ute, så det tar TID för mig att prova och hitta något. Tid som jag inte har :S Jisses :S:S:S:S:S

Nån som har lite id och energi att skänka???

Kommentarer
Postat av: Dynge

jag har massa energi...
men hur ska vi kunna föra över den till dej (A)
jag har en aning men jag tro inte jag ska gå in djupare på den idén ;)

2007-06-12 @ 19:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback