Grillning o Sol

Helgen blev inte alls som förväntat.
Tanken var att jag skulle umgås med flickorna i fredags , men dumma febern stoppade mig, mådde verkligen skit.
Så efter mötet med tjejen som är ansvarig för vårt festivaljobb var det bara hemmet som gällde.
Åkte hem till pappa och städade lite lugnt, i den takten dumma febern tillät.

I lördags var det bara att jobba igen, febern hade sjunkt betydligt, men den var forfarande där.
Ingen utgång då heller med andra ord.

Sen igår mådde jag faktiskt relativt bra, seg i huvudet o så, men febern var borta.
Jag o J jobbade vårt första festival pass, snacka soft jobb, inte ett enda samtal alls.
Så under fem timmar hann vi med så mycket som
sätta upp ett tält så vi fick lite skugga tanför "kontoret"
och köra lite bil, vilket inte var det lättase med en växellåda som gör att 4an hoppar ut hela tiden.

Iallafall, det där är alltså vad som gjordes på 5 timmar, så det blev mycket snack och solande =)
Solande i skuggan iofs, solen var ju SÅÅÅ varm, men likt förbannat så fick jag linjer efter linnet :(

Kvällen avslutades med möte sen grillning och span på fina grannen.
Maten var underbar, myggorna var det däremot inte.
Hemska varelser


//Luxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback