Fotbollspojkar och fikakorgar

Lördagen var fantastisk, dessvärre kunde F inte vara med, blev inte heller Vvik som var planen. Blev Vimmerby istället. Blev lite lugnt hemma hos C först. Var knappt onykter när vi gick därifrån.
Blev en tur i en amerikanare (ELLER?????) innan ingång på Harrys, blirvärsta rädd efter J:s berättelser om chaffören dock.
Sen Harrys, med massa folk man kände, trots att jag inte var överdrivet onykter var det bästa kvällen på riktigt länge.

Söndagen spenderades i butiken med att möblera om allting, blev riktigt nice!!

Trots att allt det där som dragit ner humöret innan finns kvar där i bakgrunden så stör det inte mig längre, varför ska jag grunna, fundera och må dåligt när jag bara kan må bra och njuta istället.
What happens happens, hur mycket jag än funderar och gråter.
Så det så.

Kvällen ska tillbringas i bästaste sällskapet,med J & F, i Djursdala och kolla på fotboll, lär ju inte bli så mycket fotbollstittande dock, mest sitta och skvallra och titta på pojkarna!! Och försöka se fin ut :P Haha..

Och morgondagen blir inte sämre den heller, en fikakorg, 3 underbara flicks och ALV, en oslagbar kombination.
Jag menar, gratis inträde på ALV imorgon eftermiddag, och vi tjejer riskerar knappast att få tråkigt! Hur mys som helst!
Underbart att ha en idespruta som J =)

Hoppas ni har det underbart där ute!!
Solen skiner och livet leker!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback