Dagens skörd . .

Ja, herregud, måse säga att min tajming för en gångs skull är helt jävla fantastisk. .
Skulle gått och köpt två Hultsfredsbiljetter imorgon, till mig och älskade gumma!!
Men idag kommer det in en kvinna i butiken, när hon ska betala sina grejer ser hon oss, och undrar om vi kanske möjligtvis är intresserade av festivaljobb, då dom helt enkelt inte kan hitta några just nu.
Framför mig ser jag skitjobb som typ städande av camping.
Tanken är ju "Nej tack" . .

Men när hon sen börjar förklara så är det ett underbart jobb.
Ett riktigt lyxjobb.
Så efter velande fram och tillbaka så blir det lyxjobb för mig o J under festivalen.

Vi kommer att
x sortera post
x svara i telefon
x vidarebefordra telefonsamtal
x ta emot artister
x ta emot artisters önskemål
x INTE utföra dessa önskemål utandirekt vidarebefordra dem

Ja lyxen fortsätter o forsätter.
Ska tillägas att vi får bygga våra egna scheman med.
WUNDERBART =)

Ytterligare ett tilläg är att detta kontor som vi ska sitta på är backstage och därmed kommer vi ha backstagearmband.
Ytterligare ett WUNDERBART =)

//Luxury

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback