Congrats

Igår fyllde pappa år!
Min älskade far är alltså numer hela 56 år.
Eftersom han aldrig vill ha något och är i stort sett omöjlig att köpa något vettigt till ( det brukar bara bli skitgrejer pga att han aldrig säger något han vill ha) så tog vi med honom till hotellet och käkade.
Skulle egentligen blivit Kinan, men eftersom det var måndag var det stängt.

Men ska jag vara ärlig är jag glad att Kinan var stängd.
För fy sjutton vad god maten var.
Black and white är aldrig fel men denna var verkligen grymt god.
Bror och jag fick vara nyktra medans äldsta brodern och pappa drack öl.
Efterätt blev ostkaka o kaffe för mig , ostkaka kaffe och konjak för äldsta broder, glass för far med kaffe o konjak och friterad camembert med kaffe för den nyktre brodern !

Riktigt trevligt att alla för en gångs skull var samlade, utan barn eller stressigt jobb i vägen.
Bara sitta där och prata och umgås!

Pappa blev riktigt chockad med, då yngsta brodern alltså åkt 12 mil för att komma hit och sen 12 mil hem igen.
Rktigt glad blev han!! '

Sen blev det lite solning för mig och far. Krämen gjorde verkligen skillnad.
Är ju inte direkt brun, men märks mer skillnad än utan kräm. Helt klart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback