Svar på tal!

C har kommenterat mitt förra inlägg med " om man har mer skit än man behöver"
För det första skulle jag inte kalla det som finns i min "garderob" för skit, och för det andra så behöver jag allt.
Nån gång, bara att allt inte slits så fort , eftersom man har mycket att välja på.

Ber om ursäkt för den sinande blogguppdateringen här under dagen.
Men jag har verkligen ingen inspiration/mativation till att skriva, går runt här o tycker synd om mig själv mest.

För min hals är helt fucked!


Men ikväll blir det speedway, det kan inget stoppa, med älskade J.!!!

Kommentarer
Postat av: Dynge

du förstod ju vad jag menade när ja skrev "skit"
och du har även sagt att du inte behöver allt som du har =P

2007-07-11 @ 06:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback